Sunday, March 3, 2019

Bazar dětských věcí - jaro/léto 2024



Informace pro prodávající: 

  • Přijímáme max. 60 kusů / osobu, na začátku vybíráme za každou přijatou věc 1 Kč, při vyúčtování Vám bude odečteno 10% z ceny prodaných věcí.
  • Přijímáme věci s pevně držícím štítkem. Štítek nejlépe přišít nebo použít lepící malířskou pásku. Nedoporučujeme používat špendlíky, ničí oblečení. Pokud Vám na prodávané věci nebude štítek držet a odpadne, danou věc nemůžeme prodat.
  • Označení věcí: číslo (odpovídající číslu dané věci v seznamu / značka (zkratka) / cena
    Příklad: v seznamu pod číslem 1 budete mít - modré tričko s myškou, vel.98, cena
    20Kč, štítek bude vypadat takto: vaše značka (př. RK): 1 RK 20Kč.
  • S sebou přineste 1x seznam věcí ( vzor seznamu ke stažení zde ), jednostranně na A4.
  • K prodeji je možno nabídnout hlavně dětské oblečení, boty, hračky, knížky, kočárky, autosedačky, koloběžky, kola, dětské sportovní potřeby, těhotenské oblečení a podobně. Nepřijímáme staré a špinavé oblečení.


4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Pokud by se nedařilo vše prodat, tak tady v echop second handu mají i výkup věcí. Je tam nejen oblečení, ale i knihy. Není to jenom jako second hand, ale funguje to i jako tržiště. :) Já tam teda i nakpuji pro děti, protože je to stejnak hned onošené a nemá cenu kupovat nové věci a oblečení. Tak třeba se to někomu hodí :)

    ReplyDelete
  3. Co to tam máte za další kousky? To vypadá moc pěkně. A je moc hezké, že se o to takhle kontinuálně staráte. :) Myslím o tu akci. Pro nás by se taky hodil nějaký bazárek pro dětské věci. Ale bydlíme na malém městě a ta ochota něco pořádat je minimálnlě. Skoro jsem si říkal, že bych něco udělal já. Ale víte co, já umím poradit to, jak vybrat dechový syntezátor, ale na nějaké organizační věci jsem trochu nešika.

    ReplyDelete
  4. Moc ráda se zúčastním jakéhokoliv bazárku dětských (i pro dospělé), který navíc vygeneruje nějaké peníze na dobrou věc :-) Vždy toho dětem spoustu nakoupím a naopak prodáme oblečení i hračky, na které už jsou dětičky "staré". V loni jsem však udělala chybu a nevzala jsem si s sebou na bazar dioptrické brýle, takže mi naprosto se vším musely pomáhat právě děti :-D Neviděla jsem žádné ceny ani visačky...

    ReplyDelete